Subject: Küsimus liiklusmärkide kohta
From: "Triin Jakobson - INFRAGATE" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 14:17:48 +0200

Tere!

Mul on küsimus seoses liiklusmärkide ja teekatte märgistuse osas. Kui on
"T" kujuline sõidutee ristmik, kus soovitakse teha jalakäijatele
reguleerimata ülekäigurada. Kui paigaldatakse ülekäiguraja märk, nr 543,
kas teekattemärgistus 945a on kohustuslik kasutada? Kas reguleerimata
ülekäiguraja mõjualas tohib kasutada teekattemärgistust (asfaldile
kujutatud muster) vabal valikul?

Triin Jakobson

Projektijuht/konsultant

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 50 82 178

infragate.ee <http://www.infragate.ee/et/>   FB
<https://www.facebook.com/infragate>  Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud